torsdag 27. oktober 2011

Gourmet fra Grilleriet

Forrett: pattegris kebab

Hovedrett: hjortestek i rødvinssaus

Disse nydelige kjøkkenflisene kan bestilles på farfar.no


Jeg har kun ett søsken. Lillebror Einar som bor i Oslo. Han er utdannet tømrer og interiørarkitekt og jobber for Radius Design. Han har gjort mye spennende innenfor form og farge. Tjuvholmen Sjømagasin tegnet han, Conradis i Tønsberg likeså, "Norges Mest avanserte klasserom" hadde hans signatur og nå sist Grilleriet på Youngstorget. I kveld var vi der og spiste sammen og jeg fikk ta interiøret til nærmere øyesyn. Stolt søster som jeg er må jeg få skryte litt og vise fram noen bilder av både lekker kokkekunst og interiør. Maten smakte godt også. Anbefales.

1 kommentar:

  1. Så morsomt! Er Tromsøjente som bor i Oslo, og var på Grilleriet for første gang sist lørdag. Maten var helt nydelig (sjokoladefudge med lakris-is og bringebær til dessert!!) og jeg forelsket meg helt i interiøret. Fantastisk sted!

    SvarSlett