søndag 16. oktober 2011

BBC casting på FilmCamp

Sigmund

Familien Alsop


Her flytter man hjem fra London etter å ha bodd der i hele 7 år, står på, kommer inn i en hverdag som hardt arbeidende småbarnsmamma med bena godt plantet på Tromsø-jorda og så blir man innhentet av fortiden, eller skal man si gamlelandet og gamlebyen 8 år senere. Nå har jeg plutselig fått engelske arbeidsgivere igjen, og de heter BBC.. Fra London kommer en hel hærskare av filmarbeidere og skuespillere i neste måned for å spille inn filmen "Lapland". Jeg er deres 3rd Assistant Director og høres ikke det flott ut så vet ikke jeg. Nr 1 er regissøren, nr 2 er hans høyre hånd og nr 3 er meg, som skal gi statist-regi etter beste evne. I går dro jeg til FilmCamp i ens ærend for å finne statistene. Det vi var ute etter var engelske turister i form av barnefamilier og pensjonister. Her er noen av de 40 som møtte opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar