tirsdag 13. september 2011

Fiine Lopper & Fiine Folk

Hjemmesydd brokadekjole m/cape fikk ben å gå på

Loppe Shoppe

Selger Håvard Stangnes

Annelill, Rina og Anette


Vi var 10 selgere som inntok Kurant forleden. Det var rart for meg å stå og selge varer på gamle nedlagte Skansen Brukt og Antikk, der min karriere som "loppe-prinsesse" startet. Jeg hadde nemlig et lite hjørne der jeg solgte brukte klær en gang i 2004-2005-ish. Neste fiinloppis er i november og da lover jeg å komme med flere nye gullfunn. Driver nemlig å helomvender mitt kostymelager og innen november har jeg sannsynligvis nok til å ha mitt eget lille loppemarked, eller enda bedre Nostalgia Pop Up Shop. Men først er det Fiinloppis-impro på Rådstua i november og kanskje-kanskje arrangerer jeg et en egen liten jule-pop-up i desember. Vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar