torsdag 4. august 2011

Min nye favorittmodell Isak Mathisen

Isak og Bianca





Rett før Buktafestivalen ble jeg spurt av en lokalavis å uttale meg om festivalmote. Til saken ville de ha et bilde av meg noe jeg ikke hadde så lyst gi. Jeg sa jeg heller kunne spørre noen modeller, style de så fikk de et mye penere bilde. Som sagt så gjort. Jeg spurte Isak, en gutt jeg "fant på gata" under Midnight Sun Maraton om han ville prøve seg som modell i avisa. Han ble med og det øverste bildet er fra hans første oppdrag. De andre bildene er fra hans engasjement med Indigenous Streets på Riddu Riddu. Av de mannlige modellene jeg har i arkivet mitt nå er han en favoritt. Han har et helt særegent ansikt som samtidig er vakkert. Regn mer å se mer til han her på bloggen og andre steder som skal pyntes opp med spennende ansikter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar