onsdag 24. august 2011

Familieutflukt til OFW


Far og sønn på fashion week

Min favoritt Nilhan Durmusoglu

Isak sin favoritt


Skal ikke uttale meg så veldig mye om Oslo Fashion Week, men de fleste moteinteresserte har jo fått med seg at det har stormet litt rundt moteuka i hovedstaden. Vanligvis bruker jeg å skippe den til fordel for London Fashion Week, men i år klaffet det sånn at jeg faktisk var i Oslo når moteuka var. Tok med meg guttene mine og så ett eneste show: Cocoon, et samarbeidsprosjekt mellom Esmod, Høgskolen og Kunsthøyskolen, der de viste fram sine avgangselevers kreasjoner. Framtidens designere med andre ord. Disse vil vi nok høre mer om senere. Isak var altså på sitt første moteshow (bortsett fra de mora hans har styrt med) og vi fant ut at vi hadde samme favorittdesigner: Nilhan Durmusoglu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar