mandag 20. juni 2011

Nerstranda Sommer






Nerstranda er en av mine faste arbeidsgivere og jeg er veldig glad for at de tok initiativ til denne bloggen for et drøyt år siden. Jeg har jobbet for Nerstranda helt siden jeg kom hjem fra London etter å ha vært borte fra byen min Tromsø i sju fantastiske år. Samarbeidet startet med en modelljobb jeg gjorde sommeren 2004. Etterhvert ble det sentermagasiner, moteshow, minimoteuke etc. Nerstranda er et kjøpesenter med stort fokus på moter og trender og det er jeg veldig glad for. Med jevne mellomrom styler jeg dukkene på senteret, noe som har blitt en svært fornøyelig jobb. Denne gangen var temaet festivalmote / nord-norsk sommer. Nerstranda har forresten fått en ny driftssjef. Hils på Sigmund i en dukkefin parykk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar