mandag 11. april 2011

Nye peninger på plass

Magnus og Stine

Bianca

Kay Morten

Husker du den åpne castingen jeg hadde for snaue måneden siden? Der troppet det opp 67 nye ansikter og et par av de har debuten sin i morgen. I en 70 talls moteserie jeg skal lage. Bianca og Stine. Tredjemann Magnus fant jeg ute på byen for et par helger siden og den fjerde modellen Kay Morten spottet jeg i et bryllup for mange år siden, og da jeg spurte om han ville bli modell, svarte 16 åringen litt eplekjekt: det der er ikke min greie. Heldigvis ombestemte han seg noen år senere og nå er han offisielt i modellgamet. Juhu. I dag hadde vi kostymeprøver på Spin Sector. Men det var andre butikker involvert i dette prosjektet også: Bennetton, m.a.s, Volt m.fl. Gleder meg til i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar