søndag 20. februar 2011

Verdens kuleste frisør: Charlie Le Mindu





I dag fløy vi rundt som piska skinn på London Fashion Week fra den ene visningen til den neste. En av showene var til og med den store engelske designeren Jasper Conrans, men det får så være, for den ene visningen som virkelig gjorde inntrykk på meg og de jeg var sammen med i dag med var hårshowet til Charlie Le Mindu. OMG! "Musikk" som lignet grisehyl og modeller som entret catwalken, den ene mer ekstrem og morbid enn den forrige og sånn fortsatte det. Nrk var sjokkert, jeg var helt satt ut og min fotografvenninne Vanessa mistet helt munn og mæle og klarte ikke å knipse bilder engang. Jeg knipset noen. Værsågod. Den absolutt kuleste kiden i frisørklassen heter altså Charlie og det var bare så vidt vi fikk denne spektabulære happeningen med oss. Køen utenfor ville ingen ende ta og mange gikk glipp av dette helt spesielle hårshowet pga plassmangel. Frisøren/designeren kom ut og bukket etter endt visning i slakteforkle. Classy? Ikke akkurat. Men kult? JAAAA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar