onsdag 2. februar 2011

Chorinho

Konrad fant noen effekter på lageret mitt og stylet seg selv

Marius in action

Det flotte paret Marit Sandvik & Øystein Norvoll

Foto: Marius Fiskum

Hadde et oppdrag med min fine fotomakker Marius Fiskum i går. Bandet vi stylet og fotograferte heter Chorinho. De har konsert under Nordlysfestivalen førstkommende fredag kl 23 og liker du brasilianske rytmer burde du vite din besøkelsestid. Bandet er satt sammen av de kjente Tromsømusikerene Marit Sandvik, Øystein Norvoll, Konrad Kaspersen, Nasra Omar og Ola Rokkones. Noe som var ekstra stas for meg var at hele seks plagg og tilbehør fikk ben å gå på etter selve shootet. To kjoler, to skjorter, et belte og et par øredobber ville artistene kjøpe. Mesteparten kom fra byens butikker men ett plagg forlot Nostalgialageret og jeg ble noen kroner rikere. Artistene bestiller og jeg leverer. Utrolig fint når jeg finner plagg de faktisk liker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar