torsdag 20. januar 2011

Mine festivalfine fingerbølger


Superfrisøren Catrine på Goshamei

Selvportrett

Sissel var min gjest (stand in for min bortreiste mann)

Har i mange år ønsket meg en skikkelig 20-30 talls "finger wave look". I går slo jeg på stortromma og troppet opp til en frisørtime for å få lagt bølgene hos Catrine på Goshamei. Anledningen var at det var Film Fra Nord premierekveld. Jeg var kostymedesigner på ZAKARIASSEN MÅ DØ (og forøvrig statistansvarlig på Skallamann som var med i samme filmbolke). Nrk har jo fulgt meg den siste tiden på diverse jobber jeg har gjort, siden de lager et filmportrett av meg til serien Folk. Tenkte å gi de en annen look enn den usminkete arbeideren de hittil har filmet. Så litt diva tillot jeg meg selv å være. Tror aldri jeg har følt meg så fin på håret før. Fingerbølgene er ikke akkurat gjort på et fingerknips, men de timene jeg brukte på salongen var absolutt verd det..

1 kommentar:

  1. Kjempefint Nina! Kjolen din ser også nydelig ut - divalook deluxe!

    SvarSlett