tirsdag 31. august 2010

Vips så var de der!

Ellens nydelige strikk!

Garnet Marit får tilsendt sporenstreks

Utgangspunktet

Se hva som dukket opp i postkassa mi i dag! Hårbånd fra Ellen i Oslo. Hun hadde lest bloggen min for et par uker siden da jeg fridde til mine kjære blogglesere om hvem som kunne hjelpe meg med å lage en versjon av hårbåndene sist sett hos Prada. Ellen tok utfordringa og har altså strikket meg to hårbånd i eskimogarn som jeg kjøpte på Heklekroken i Tromsø og sendte til henne. Hadde også kjøpt et par farger jeg ikke likte, som jeg byttet i dag og neste strikker ut er Marit. Denne gangen har jeg kjøpt litt tynnere garn og det blir jo spennende å se hvordan de blir seende ut. Gjett om jeg skal gå med hårbånd i høst og vinter. Det brune hårbåndet har vært på i noen timer nå, det klør ikke og varmer på en behagelig måte. Jeg er fornøyd. Veldig fornøyd!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar