mandag 23. august 2010

Jane Iredale




Jeg er forelsket. I Jane Iredale. Sminkemerket Jane Iredale. Dette mineralsminkemerket har vunnet mange priser og det skjønner jeg godt. Bladene Elle og Natural Health har gitt de priser for blant annet Best Makeup Range i 2009 og jeg hadde faktisk aldri hørt om merket før jeg så den lekre nye sminkedisken på Essens i sommer. Jeg har investert i tre produkter så langt: en kobberfarget eyeliner, en såkalt "Moonglow" -et multipudder du kan bruke på øyne, lepper og kinn og en ylang ylang spray for å sette mineralpudderet eller bare for en forfriskende liten ansiktsdusj. Kosestunder med Jane Iredale er i vente. Hun har sminke som til og med ser bra ut i dagslys, det fikk jeg erfare da en bekjent kommenterte huden min på busstoppet her om dagen, hun som ga komplimenter er forresten søsteren til selveste Iselin Steiro og da velger jeg å tro at hun snakket sant.. Moonglow. Mmm.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar