tirsdag 1. juni 2010

Harajuku flashback

Signe aka Aki Cookie er 16 år og fra Tromsø

SuperLovers butikksjef Nina anno 2000

På innkjøpstur i 2001, på SuperLovers headoffice i Tokyo

Tokyo Mix, et samarbeid med Kulta i 2005

Herman og Simone representerer Sydsamisk teater i 2009

Møtte på denne søte jenta en fin maidag i Tromsø og fikk skikkelig flashback fra den tiden jeg jobbet som butikksjef på japanske SuperLovers i London. Da jetsettet jeg til Tokyo på innkjøpsturer fire ganger i året. De fleste kjenner vel til moten i Harajuku i og med at den har tatt verden med storm de siste årene. I jobben min som stylist lurer denne stilen seg inn stadig vekk og jeg har ved flere anledninger stylet både dansere (sydsamisk danseteater), sirkusartister (kulta) og modeller i japansk streetstyle. Fant denne guiden på nettet om hvordan dere kan style dere harajuku. Nå er det alt for lenge siden jeg besøkte favorittbyen min Tokyo og jeg kjenner jeg lengter etter Harajuku. Å gå nedover gata der er en stylists drøm. Inspirasjons-extravaganca de luxe.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar