onsdag 24. mars 2010

Herre min hatt!

Finner du din favoritt?

Tommel opp til de to hattemennene på Cafe Sånn

Vårens hatt: The Straw Fedora

Litt Johnny Depp eyecandy
Våre lokale helter Violet Road som jeg stylet i høst

Prikken over i-en til et hvert antrekk er hatten. Jeg skulle gjerne gått med hatt hver dag sånn de gjorde i de gode gamle dager men sånn er det ikke lenger og attpåtil er jeg ikke så modig at jeg tør. Har et kostymelager fullt av hatter i alle varienter og bruker de så ofte jeg kan på modeller og andre som trenger min stylende hånd. Skal vi tro men.style.com er denne vårens hatt "the straw Fedora". På moteukene nylig ble forøvrig fotografen Hedi Slimane og Dazed & Confused-magasin grunderen Jefferson Hack observert i hver sine herrehatter, en indikasjon på at motegutter verden over vil kopiere looken, og sannsynligvis noen jenter også.

1 kommentar: